FAQ - Elektriciteit & aardgas

  • Wat is de duur van mijn contract?

    De duur van uw contract hangt af van het type contract dat u bij uw inschrijving hebt gekozen. U kan kiezen voor een contract van 1, 2 of 3 jaar.

     

    Voor residentiële klanten in Brussel is er wettelijk een contractduur van drie jaar voorzien.

  • Hoe kan ik mijn contract verlengen?

    Indien u een residentiële klant bent, wordt uw contract automatisch verlengd voor de periode van 1 jaar, ook voor de klanten in Brussel.

     

    Indien u een professionele klant bent, wordt uw contract verlengd met de duur van uw oorspronkelijk contract.

  • Ik heb het tarief “Eureka”. Welk tarief krijg ik bij verlenging van mijn contract?

    Wanneer u ons promotarief “Eureka” heeft gekozen, verandert dit in OCTA+ ENERGYBOX Variabel voor zowel elektriciteit als aardgas.

     

    Indien u  naar een vast tarief wenst te veranderen, kan u hiervoor een aanvraag sturen via het webformulier, met vermelding van uw meterstanden, het gewenste tarief en uw klantnummer.

Octaplus.be maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele en analytische doeleinden, om informatie te verzamelen over uw voorkeuren en om de inhoud van haar websites af te stemmen op uw voorkeuren. Voor meer informatie over het cookiebeleid van octaplus.be, klik hier.
Sluit