FAQ - Elektriciteit & aardgas

  • Wat is de klantenzone ?

    Als klant van OCTA+ kan u via de klantenzone op onze website uw gegevens beheren. Op dit moment kan u er :

    -  Uw facturen raadplegen en downloaden

    -  Uw persoonlijke gegevens en energiepunten beheren

    -  Een nieuw energiecontract aanvragen en stookolie bestellen

    -  Een tankkaart of getrouwheidskaart aanvragen

  • Hoe kan ik voor de eerste keer inloggen in de klantenzone?

    Om toegang te krijgen tot de klantenzone moet u de eerste keer inloggen met een activeringscode. Deze code is terug te vinden op elke factuur of onze klantendienst kan ze u op eenvoudig verzoek via e-mail opsturen.

    -  Klik in het hoofdmenu van de website op Klantenzone.

    -  Geef onder de rubriek Nog niet ingeschreven uw klantennummer en activeringscode in (let erop dat u hoofdletters, kleine letters, cijfers en symbolen respecteert!).

    -  Vervolgens wordt u gevraagd om een persoonlijk wachtwoord te kiezen. Volg de instructies op het scherm om de inschrijving tot de klantenzone te bevestigen.

  • Ik ben nieuwe klant voor elektriciteit en/of aardgas. Waarom heb ik geen toegang tot de klantenzone ?

    De klantenzone wordt pas toegankelijk vanaf het moment dat u effectief klant bent bij OCTA+, nl. vanaf de start van het contract. 

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben ?

    -  Klik in het hoofdmenu van de website op Klantenzone.

    -  Klik onder de rubriek Al ingeschreven op Paswoord vergeten? en geef uw e-mailadres in.

    -  U ontvangt op dit adres een e-mail met een link. Klik op deze link en volg de instructies op het scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Octaplus.be maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele en analytische doeleinden, om informatie te verzamelen over uw voorkeuren en om de inhoud van haar websites af te stemmen op uw voorkeuren. Voor meer informatie over het cookiebeleid van octaplus.be, klik hier.
Sluit